Мої статті [4] |
Головна » Статті » Мої статті |
Мовлення дитини розвивається під впливом мовлення дорослих і значною мірою залежить від достатньої мовної практики, нормального соціального і мовного оточення, від виховання і навчання, які починаються з перших днів його життя. * Розмовляйте зі своєю дитиною під час усіх видів діяльності, таких як приготування їжі, прибирання, одягання-роздягання, гра, прогулянка і т.д. Говоріть про те, що ви робите, бачите, що робить дитина, що роблять інші люди і що бачить ваша дитина. * Розмовляйтк, використовуючи правильно побудовані фрази, речення. Ваше речення має бути на 1 -2 слова довше, ніж у дитини. Якщо ваша дитина поки ще розмовляє тільки однослівними реченнями, то ваша фраза повинна складатися з 2 слів. * Ставте відкриті питання. Це буде стимулювати вашу дитину використовувати декілька слів для відповіді. Наприклад, говоріть: "Що він робить?" замість «Він грає?» * Витримуйте тимчасову паузу, щоб у дитини була можливість говорити і відповідати на запитання. * Слухайте звуки і шуми. Запитайте «Що це?» Це може бути гавкіт собаки, шум вітру, мотор літака і т.д. * Розкажіть коротку розповідь, історію. Потім допоможіть дитині розповісти цю ж історію Вам або кому-небудь ще. * Якщо ваша дитина вживає всього лише кілька слів у мовленні, допомагайте йому збагачувати своє мовлення новими словами. Виберіть 5-6 слів (частини тіла, іграшки, продукти) і назвіть їх дитині. Дайте їй можливість повторити ці слова. Не чекайте, що дитина вимовить їх відмінно. Заохочуйте, стимулюйте дитину і продовжуйте їх заучувати. Після того, як дитина вимовить ці слова, введіть 5-6 нових слів. Продовжуйте додавати слова до тих пір, поки дитина не дізнається більшість предметів, навколишнього життя. Займайтеся кожен день. * Якщо дитина називає лише одне слово, почніть вчити його коротким фразам. Використовуйте слова, які ваша дитина знає. Додайте колір, розмір, дію. Наприклад, якщо дитина говорить «м'яч», послідовно навчіть його говорити «Великий м'яч», «Танін м'яч», «круглий м'яч» і т.д. * Більшість занять проводьте в ігровій формі. Робота з дитиною повинна активізувати мовне наслідування, формувати елементи зв'язного мовлення, розвивати пам'ять і увагу. * Дуже важливо вже в ранньому віці звернути увагу на мовленнєвий розвиток дитини, а не чекати, коли вона «сама заговорить». | |
Переглядів: 444 | Коментарі: 5 | Рейтинг: 5.0/4 |
Всього коментарів: 5 | ||||||
| ||||||